Oferta

W zależności od etapu rozwoju na którym znajduje się firma i jej aktualnych potrzeb oferuję swoje usługi w zakresie:

 

threeBudowy strategii komunikacji

Chcąc budować konsekwentny i spójny wizerunek firmy, niezbędne jest uporządkowanie wszystkich składowych procesów komunikacyjnych wewnątrz i na zewnątrz spółki. Sformułowana strategia komunikacji to swoisty kompas dla dalszych działań na tym polu.

  • Analiza dotychczasowych działań oraz otoczenia
  • Sformułowanie celów strategii i dobór narzędzi
  • Odpowiednia identyfikacja grup docelowych i kanałów dotarcia
  • Adekwatna budowa strategii komunikacji wewnętrznej

 

school

Realizacji działań PR

  • Monitoring marki w mediach tradycyjnych i online
  •  Prowadzenie biura prasowego i kontakt z dziennikarzami na podstawie dedykowanej bazy mediów
  • Przygotowanie teczek eksperckich – biografie kluczowych przedstawicieli spółki celem wzbudzenia i utrzymania zainteresowania mediów
  • Pozycjonowanie ekspertów w mediach tradycyjnych, online oraz społecznościowych
  • Pozycjonowanie spółki w mediach społecznościowych (założenie i prowadzenie profilu firmy na LinkedIn/Twitterze/Facebooku, etc.)
  • Rekomendacje dotyczące aktywnego i biernego uczestnictwa w wydarzeniach branżowych
  • Opracowanie teczek prasowych i broszur informacyjnych
  • Organizacja konferencji prasowych i innych wydarzeń specjalnych
  • Rekomendacje nawiązania współpracy z kluczowymi interesariuszami
  • Koordynacja współpracy z influencerami, celebrytami i liderami opinii
  • Tworzenie treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej:
    • Q&A’s i kluczowe przekazy na okoliczność wystąpień publicznych,
    • teksty na strony internetowe, firmowe blogi i do kanałów kom. wewnętrznej,
    • scenariusze filmów promocyjnych i informacyjnych,
    • broszury i prezentacje informacyjne,
    • mailingi i newslettery,
    • posty do mediów społecznościowych, etc.

 

natureBudowy i implementacji strategii CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu i zrównoważony rozwój to obecnie o wiele więcej niż formalny wymóg. Społeczności skupione wokół firmy – interesariusze, klienci, inwestorzy i pracownicy – zwracają teraz więcej uwagi na społeczne aspekty prowadzenia biznesu. Prawidłowo zdefiniowana strategia CSR wpływa pozytywnie zarówno na rozwój biznesu, jak i na towarzyszące mu kwestie społeczne.

  • Analiza wyzwań wewnątrz przedsiębiorstwa i zgromadzonych danych oraz głosów społeczności
  • Sformułowanie celów strategii i dobór narzędzi – przekształcenie wyzwań w szanse
  • Identyfikacja i zaangażowanie kluczowych interesariuszy
  • Opracowanie planu realizacji strategii
  • Cykliczna ewaluacja założeń i postępów

 

businessSzkoleń komunikacyjnych

Szkolenia dla pracowników pozwalają im poznać lub lepiej zrozumieć mechanizmy rządzące dziedziną komunikacji. W konsekwencji przybliżają do realizacji  tożsamych celów oraz zwiększają efektywność.

  • Podstawy Public Relations – założenia, działania, dobór kanałów i efekty
  • Komunikacja wewnętrzna w firmie
  • Praca i komunikacja w środowiskach wielokulturowych
  • Organizacja wydarzeń specjalnych
  • Szkolenie z wystąpień publicznych
  • CSR jako narzędzie zrównoważonego rozwoju firmy

 

money2 Pomoc w uzyskaniu finansowania

W cyklu życia każdego przedsiębiorstwa przychodzi moment na ewaluację wprowadzonych rozwiązań, szukanie i wybór metod finansowania czy dobór kluczowych partnerów. Znalezienie odpowiedniej dźwigni biznesowej znacznie zwiększa szanse na sukces.

  • Doradztwo w zakresie możliwych form finansowania
  • Opracowanie pitcha i przygotowanie zespołu do prezentacji przed potencjalnymi inwestorami
  • Rekomendacje dotyczące partnerstw strategicznych
  • Analiza rynku i konkurencji

Wszystkie materiały i dokumenty jestem w stanie przygotować w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i hiszpańskiej.

Oczywiście działania na innych polach są również mile widziane – w razie wątpliwości skontaktuj się ze mną, by wspólnie ustalić możliwą formę współpracy.

Zapraszam do kontaktu:

+48 504 965 283

aleksandra@adudek.com.pl